Флагманський електромобиль Porsche поєднає риси седана і кросовера і отримає автопілот
Компанія Porsche провела збори акціонерів – перші з часу виходу на біржу минулого вересня. Виробник озвучив підсумки роботи минулого року та уточнив плани на майбутнє, які пов’язані насамперед з електромобілями. Серед іншого гендиректор Олівер Блюме розкрив нові подробиці про підготовку електричного флагмана, пише Motor1.
За словами топ-менеджера, модель, що поки не має назви, буде адресована, головним чином, ринкам Китаю і США. Він також розповів, що електромобіль стане втіленням принципово нової концепції транспортного засобу з «вражаючими характеристиками» та інтер’єром, взаємодія з яким забезпечить сідокам «новий досвід користувача». До оснащення увійдуть передові системи автономного водіння.
За даними близьких до Porsche джерел, зовні флагманський електромобіль з кодовим позначенням K1 радикально відрізнятиметься від усіх попередніх моделей марки, поєднавши в собі риси седана і кросовера. Це вже частково підтверджено самим виробником, який ще в березні опублікував перші тизерні зображення майбутньої новинки. Відомо, що її довжина перевищить 5 метрів, а салон буде трирядним. Технічною основою, швидше за все, послужить архітектура SSP Sport – одна з похідних масштабувальної платформи SSP (Scalable Systems Platform), яку вже кілька років розробляє концерн Volkswagen.
В даний час електрична лінійка Porsche обмежена сімейством Taycan. 2024 року її доповнить електричний Macan, а 2025-го — спорткари, які прийдуть на зміну нинішнім 718 Boxster і 718 Cayman. У 2026 році у продаж має надійти електричний Cayenne.
Загалом виробник розраховує, що до кінця цього десятиліття понад 80% його продажів припадатиме на електромобілі. Фактично, на бензині продовжить їздити лише Porsche 911, але й той збираються до 2030 року перетворити на гібрид. Щоб продовжити життя двигунам внутрішнього згоряння, компанія активно вкладається в синтетичне паливо, оскільки на нього не буде поширюватися заборона, яка набуде чинності в Євросоюзі у 2035 році.