ПолiтДумка

Складні смартфони так і не змогли стати масовими

01 января
01:02 2024

Всі великі виробники смартфонів, за винятком Apple, роблять ставку на те, що складні смартфони допоможуть оживити ринок мобільних пристроїв, що тьмяніє. При цьому масового споживача ці гаджети залучити, як і раніше, нездатні, пише Financial Times.

Складні пристрої, внутрішній екран яких розкривається горизонтально або вертикально, ледве змогли захопити понад 1% від продажів усіх смартфонів у світі, і це через п’ять років з їхньої появи. Але Samsung засновником даного сегменту нарощує зусилля з випуску складних смартфонів і збільшує вкладення в маркетинг. Компанія вказує на оцінки аналітиків Counterpoint Research, які впевнені, що до 2027 частка складних моделей в сегменті смартфонів за ціною від $600 перевищить третину.

Такі бренди як Motorola, Huawei та Honor покладають надії на те, що складні пристрої допоможуть пожвавити ринок, що пережив найгірший рік за понад десятиліття. Apple поки що не виявляє ніякого інтересу до пристроїв цієї категорії, хоча і за нею числяться патентні заявки, що вказують на ймовірність появи складаного iPad. Складні пристрої випустили Oppo та Xiaomi, і навіть Google почала продаж свого Pixel Fold.

Дані ринку показують, що складні пристрої ще далекі від масового попиту: за оцінками Counterpoint Research, за 2023 рік вдасться реалізувати 16 млн таких одиниць або 1,3% від загального обсягу ринку смартфонів, що налічує 1,2 млрд одиниць. Аналітики кажуть, що споживачів відлякують ціни, а також міркування щодо надійності та корисності форм-фактора. Частка їх повернення становить 5–10 %, що набагато вище за аналогічний показник традиційних моноблоків, і це потужний стримуючий фактор для повторних покупок, зазначає аналітик Canalys Рунар Бйорховде (Runar Bjørhovde). «Одна річ – залучити людей до сегменту [складних] пристроїв. Інше – змусити їх залишитися», – пояснює експерт.

Висока вартість доладних телефонів сприяє посиленню поляризації на ринку між пристроями преміум-класу, де домінує Apple, і недорогими моделями. Такі ціни допомагають виробникам компенсувати слабкий продаж бюджетних пристроїв. На більшості ринків присутність складних смартфонів залишається незначною, але їх продажі зростають, наприклад, у США та Китаї. Samsung Z Fold 5 у США коштує понад $1800, а Honor Magic VS2 продається в Китаї від 6999 юанів ($979).

Переконати споживача платити таку ціну — непросте завдання для виробника: люди, як і раніше, стурбовані питаннями довговічності гнучких екранів та механізмів петель. Honor та Huawei вже зрозуміли, що китайський ринок більш відкритий для складних моделей, ніж будь-який інший. Продажі цих гаджетів у III кварталі 2023 року зросли більш ніж удвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року, свідчать дані Counterpoint. А на частку Samsung у III кварталі припало 73% ринку складних смартфонів, підрахували в Canalys.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Фиорентина — второй год подряд в финале Лиги конференций: смотреть обзор полуфинала

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!