Забрали двигуни. Ще одна російська авіакомпанія розбирає літаки на деталі
Російська авіакомпанія «Якутія» розібрала на запчастини два літаки Sukhoi Superjet 100. У лізингу у перевізника були чотири «Суперджети».
Проблеми виникли з ремонтом двигунів лайнерів, оскільки деталі з весни не надходять через санкції, повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на російські ЗМІ.
Комплектуючі намагаються ремонтувати самотужки
У авіакомпанії «Якутія» у флоті числиться 15 авіалайнерів, більшість з яких – іноземного виробництва. Чотири російські літаки Sukhoi Superjet 100 були взяті в лізинг у держави.
Позачергова перевірка виявила, що два із чотирьох «Суперджетів» вже розібрані, і повернути їх у початковий стан неможливо. У літаках відсутні маршеві двигуни.
За словами гендиректора перевізника, один лайнер неможливо відновити, бо пошкоджена гаряча частина двигуна SaM146, а ремонт можливий лише у Франції. Також у літака є проблеми з шасі та компонентами.
Зазначається, що російсько-французька фірма PowerJet з березня не виготовляє та не обслуговує силові установки SaM146 для «Суперджетів». А російський двигун підходить лише модифікації SuperJet New, яка ще не пройшла сертифікацію.
Другий борт авіакомпанія «Якутія» сподівається відремонтувати самотужки: один двигун вдалося відремонтувати, другий мають намір відновити самостійно.
Втім, самотужки цей перевізник уже ремонтував літаки раніше і ставив неоригінальні деталі. Два роки тому «Якутія» без участі виробника замінила скло в кабіні пілота SuperJet. В результаті кабіну залило дощем.
Державна лізингова компанія збирається розірвати контракт із перевізником та вилучити «Суперджети».
У 2022 році російським авіакомпаніям обіцяли 19 бортів Sukhoi Superjet 100, однак отримають перевізники 10. Тільки 7 із них будуть новими.
Источник: rbc.ua